بهترین ساعت های هوشمند در سال 2020
نوشته شده توسط : ساحل

ساعت های هوشمند طی سال‌های بازپسین زیاد سریع‌تر و سودمندتر شده‌اند و حال که بعضی از آن‌ها به گزینه‌های زیاد جذابی تبدیل شده‌اند. بسیاری از ساعت‌های هوشمند نزد کاربران محبوب شده‌اند و البته که هر کدام مزایا و معایبی دارند. بهترین ساعت هوشمند ۲۰۲۰ به طور مثال شرکت کوپرتینویی ساعت اپل واچ را با عملکردی تند و سازگاری عالی با اکوسیستم آی او اس دارد و سامسونگ ساعت‌های هوشمند خودش را با طراحی فریم چرخشی و دایره‌ای عرضه می‌کند.

در این نوشتار قصد داریم بهترین ساعت های هوشمند که در سنه 2020 می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید٬ به شما شناسایی کنیم.

اپل واچ سری 5

نسخه GPS از 400 دلار٬ سلولی از 500 دلار

سریع٬ کاربردی٬ مستقل و به اتفاق بهترین اپلیکیشن‌ها

apple watch5

اپل واچ محبوب‌ترین ساعت هوشمند حال حاضر است و سری 5 آن یک ترقی کلیدی دارد: یک نمایشگر دائم روشن. آن می‌تواند یک نوع نمایشگر جدید را در ساعت‌های هوشمند به ارمغان بیاورد. نمایشگری که نرخ رفرش متغیر را ارائه می‌کند. زمانی که شما از ساعت خویش استفاده نمی‌کنید٬ نرخ رفرش تفریق پیدا می‌کند. این به اپل فرمان دیتا است همان عمر باتری 18 ساعته دودمان قبل را در این دودمان مدرن‌تر و قدرتمندتر پیوسته دهد.

اغلب موارد سایر بدون تغییر باقیمانده است: شما سری 5 را در یک نسخه‌ی کوچک 40 میلی‌متری و بزرگ‌تر 44 میلی‌متری می‌توانید بخرید. watchOS بسیار پرسرعت بوده٬ حائز واچ فیس‌های تعویض شدنی زیاد زیبا است و با یک لمس ساده شغل می‌کند.

اپل واچ از نظر ساختاری نیز برتری‌های زیادی دارد. پوشیدن آن آسوده است٬ سرعت بالایی دارد و اپلیکیشن‌های پایه‌ای نظیر آب و هوا که نیازمند ارائه‌ی اطلاعات زیاد دقیقی هستند٬ عملکرد خوبی دارند. در اینجا یک قابلیت ثبت نوار قلب نیز به دیوایس افزوده شده است. و البته سیستم حلقه نیز برای تناسب اندام زیاد عالی است و به شما کمک می‌کند هر روز انگیزه‌ای تازه برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود داشته باشید.

هواوی واچ جی تی 2

حدود 250 دلار

شگفت انگیز٬ عمر باتری دو هفته‌ای٬ طراحی شیک

ساعت هوشمند هواوی

هواوی واچ GT2 ساعت هوشمندی است که با یک فاکتور مهم می‌تواند تمام ساعت‌های سایر را شکست دهد: عمر باتری. هواوی می‌گوید آن به طور معمول کمینه یک یا دو هفته با هر بار شارژ دوام میاورد. در بررسی که ما اتمام داده‌ایم نیز نتیجه‌ی نسبتا مشابهی به دست آمد.

برخلاف سایر ساعت های هوشمندی که ارائه کننده‌ی عمر باتری بسیار هستند٬ این دیوایس از یک نمایشگر ابلک بهره‌گیری نمی‌کند و به یک نمایشگر تمام رنگی بهره می‌برد و ظاهری بسیار زیبا٬ به خصوص در یک نسخه‌ی فلزی با یک پاراگراف (لاتین) چرمی دارد. این دیوایس در دو نسخه عرضه می‌شود که نسخه‌ی اصلی آن 46 میلی‌متری٬ کمی بزرگ‌تر از نسخه‌های استاندارد بازار است. یک نسخه‌ی کوچک‌تر متعلق به نیز وجود دارد. تازه خوب اینکه هواوی واچ جی تی 2 با دو پلتفرم اندروید و آی او اس پیشه می‌کند٬ می‌تواند نوتیفیکیشن‌های گوناگون را به نکوداشتن به نمایش بگذارد و حتی حائز اسپیکرهایی با صدای بلند نیز هست.

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2

حدود 250 دلار

با اندروید و آی او اس پیشه می‌کند٬ ظاهر زیبایی دارد و عمر باتری آن دو مساوی یک اپل واچ است

سامسونگ واچ

اگر نمی‌خواهید وارد اکوسیستم اپل شوید٬ اما می‌خواهید یک ساعت هوشمند که تاریکی آن آسوده است٬‌ دارای عملکرد قابل اطمینان و نمایشگری قشنگ هست را خریداری کنید٬ گلکسی واچ اکتیو 2 می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.

با قیمتی ارزان‌تر نسبت به اپل واچ٬ این ساعت موارد زیادی برای ارائه دارد. آن در دو نسخه‌ی 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود٬ دارای یک نسخه‌ی فولادی بسیار قشنگ است٬ عملکرد سریعی دارد٬ به خوبی ورزش‌ها را به صورت اتوماتیک معرفی و تعقیب می‌کند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را پوشش می‌دهد. هرچند آن حجم یکسانی از اپلیکیشن‌های اپل واچ را ارائه نمی‌کند و بازخورد لمسی یکسانی نیز ندارد٬ اما اگر خیلی به جزئیات اهمیت ندهید٬ هیچ مشکلی پیش روی شما وجود نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی واچ

حدود 300 دلار

زیبا و ماندگار

r800

اگر نمی‌خواهید وارد اکوسیستم اپل شوید٬ اما می‌خواهید یک ساعت هوشمند که تاریکی آن آسوده است٬‌ حائز عملکرد قابل اطمینان و نمایشگری قشنگ هست را خریداری کنید٬ گلکسی واچ اکتیو 2 می‌تواند گزینه‌ای عالی برای شما باشد.

با قیمتی ارزان‌تر نسبت به اپل واچ٬ این ساعت موارد زیادی برای ارائه دارد. آن در دو نسخه‌ی 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود٬ حائز یک نسخه‌ی فولادی بسیار قشنگ است٬ عملکرد سریعی دارد٬ به خوبی ورزش‌ها را به صورت خودکار شناسایی و دنبال می‌کند و طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را پوشش می‌دهد. هرچند آن حجم یکسانی از اپلیکیشن‌های اپل واچ را ارائه نمی‌کند و بازخورد لمسی یکسانی نیز ندارد٬ ولی اگر خیلی به جزئیات اهمیت ندهید٬ هیچ مشکلی قبل روی شما هستی نخواهد داشت.

سامسونگ گلکسی واچ

حدود 300 دلار

زیبا و ماندگار

گزینه‌ی دیگری که می‌تواند یکتا از بهترین ساعت های هوشمند سال 2020 باشد٬ گلکسی واچ اصلی است. این گجت پوشیدنی در دو نسخه‌ی 42 میلی‌متری و 46 میلی‌متری عرضه می‌شود. این دیوایس طراحی خودش را از Gear Watch به ارث اسیر است که شامل ظاهری خشن و یک فریم چرخان برای ناوبری در سیستم می‌شود.

این مهم است بدانید که ساعت های هوشمند سامسونگ برخلاف تلفن‌های هوشمندش٬ به سیستم عامل اندروید مجهز نیستند. آن‌ها پلتفرم Tizen خود این شرکت را اجرا می‌کنند. با این حال ساعت‌ جدید گلکسی این شرکت زیاد روان است و عمر باتری دو روز یا بیشتر را ارائه می‌کند.

گارمین ویوو اکتیو 4

حدود 300 دلار

عمر باتری عالی با طراحی خشن

ساعت گارمین اکتیو4

اگر ساعتی را می‌خواهید که بتواند انتظارات شما از عمر باتری و اطمینان‌پذیر بودن را برطرف کند٬ گارمین ویوو اکتیو 4 احتمالاً همان گزینه‌ای باشد که می‌خواهید. آن از نمایشگر تمام رنگی که در دیگر ساعت‌های هوشمند به کار رفته بهره نمی‌برد٬ در عوض با یک گونه صفحه نمایش جدید حافظه در پیکسل قابل نگریستن در پایین تابش نور آفتاب به اتفاق است. این دیوایس ضمناً می‌تواند عمر باتری چند روزه را به کاربرانش ارائه کند. گارمین می‌گوید اگر از این ساعت در حالت هوشمند بهره‌گیری کنید٬ تا 8 روز با هر بار شارژ دوام می‌آورد٬ در حالی که ساعت‌های هوشمند معمولی یک یا حداکثر دو روز دوام می‌آورند. علاوه بر این٬ شما کلیدهای فیزیکی را در اختیار خواهید داشت تا این گجت پوشیدنی فقط با نمایشگر لمسی خودش قابل کاربرد نباشد.

این ساعت هوشمند در دو اندازه‌ی متفاوت حقیر و کبیر عرضه می‌شود الی بتوانید انتخاب مناسبی را نسبت به بعید موچ دست خویش داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: